Moppen is back

Jag och petra hade sjukt lite att göra igår. Så vi tänkte att vi skulle starta min moppe.
Problemet va bara att elstarten funkade inte och att de stått ute hela vintern.
Men vi börja kicka och kicka, tillslut tänkte vi att vi skulle ta den till framsidan.
SÅ jaag började kicka igen och efter typ 5 min så säger Petra:
- Oj jag kanske skulle vrida på nyckeln!
Men aja tillslut fick vi igång den så vi kunde fara ut å va lite moppegangsters.


Petra är överlycklig för att få köra igen! (a)


Sen sitter vi och pratar om karuseller när Vanya kläcker komentaren:
V: Men den får man typ hitlerskador av!
I: Men vad sa du? Du mena väl andå whiplers?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0