Typ sommar dag

Alltså shit så varmt de va idag. Stekte typ sönder när jag väntade på bussen, nästan så att jag fick lov att ställa mig i skuggan. Så himla härligt hoppas all snö försvinner nu så de kan bli sommar :D

Ja va de värt att fara till skolan idag!? Ehh nej.
Började halv 1 och visste att vi bara skulle lyssna på nån politiker då, fast efter skulle vi ha musik så jag tänkte att de va lika bra att fara upp då.
Men då när jag kommer till skolan så får jag veta att vi inte hade nån musik så då ahde jag farit upp helt i onödan!
A men va iaf duktig nu när jag kom hem, har dammsugit och tvättat ;)

Sjukt varmt vare :P


I knew I loved you before I met you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0