Kvällen...

Ja jag hade som sagt tänkt ta de lugnt igår kväll, men så blev de inte.
Kl 11 började vi traska typ fleera kilometer mitt ut  skogen. De blåste som satan å va sviin halkigt.
Men efter många fall å pauser va vi frammer typ en timme senare.
Sjukt trevligt, fast vissa saker å personer kunde ju ha tagits bort. Sen hemfärden va den sjukaste.
Tog ty p15 min å ta sig upp för en backe som va typ 4 m lång, låg på backen hela tiden eftersom folk fälldes :P
Men te slut tog vi oss upp å kunde åka hem.
Alltså nu när jag läser de här låter de inte så roligt men de va sjukt roligt! :)
Älskar er tjejer!

 Ja jag måste fixa bättre skor..
Petra och hennes kusin va dom som lätta upp stämingen :)

Kommentarer
Postat av: jossaa

askuul heheh, du kanske ska skaffa dig andra skor?;)

2009-01-18 @ 15:18:08
URL: http://josefinhedmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0