Onsdag..

Vilket är praktik dag. Ändå roligt å slippa skolan men kann ju som va tråkigt ibland när man itne gör nå.
Tyr jag ahr en bra handledare dock svär han så sjuk mkt, räkna typ han har svär minnst 6 gånger i varje mening! :P helt sjukt asså.

Aja igår va jag hos läkaren, gick väl rätt så bra förutom att han skulle trycka så jävligt mkt på benen. Höll ju typ på å döö. Men får iaf träna nu, men itne på hårt underlag så vet som inte riktigt hur jag ska träna :s Dessutom måste jag sträcka ut vaderna mer för hinnan har tydligen fasnat i muskeln :/ vilket den itne ska göra...

V- kommer inte bussen förbi skolan sanrt då?
i- men jag är ju på ålidhem..
V- Ja men går den inte förbi skolan då eller? eller vart ligger ålidhem föresten?

Kommentarer
Postat av: jossa

hahahah äre vanya? ;)

2009-01-28 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0