Sladd helvete!

Ja då äre så här att en kompis fixat en sladd åt mig som jag sak ha mellan tv å datorn. Men då passade itne den så idag va jag å köpte till en sak så att de skulle passa...
Men tror du de funka?! Nee, de passar å allt men får fan itne till inställningarna! Blir så satans förbannad! Kokar typ.

Aja läkaren imorrn då, är typ nervös vet inte varför men. Eller jo är rädd att han ska säga att de inte är bra å att jag inte kommer få träna. Men fatta de har bara gått en och en halv månad sen jag opererade mig! Helt sjukt känns som om de va fleera månader sen. Menmen bara hoppas på att han säger nå bra :)

Oj kom på mig själv nu med att jag skriver typ bara arga inlägg, måste ändra på de :P
Hare kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0