Familjen <3

Shit nu var det längesen jag skrev.
Måste säga att helgen varit helt okej faktiskt :) Valborg vet jag itne riktigt va jag och petra gjorde. Vi gick mest bara runt.
Fredag vare träning hela dagen sen efteråt blev de grillning med laget. Otroligt roligt måste jag säga.
Trode itne de skulle bli så bra som de blev ;)

En del av familjen <3 plus Mats och Alexander så klart.


Idag blire träning från 12-20 hård träning nu.
För om 4 daga åker vii :D RMMMM

I still hear your voice when you sleep next to me.
I still feel your touch in my dreams (my dreams).
Forgive me my weakness,
But I don't know why,
Without you it's hard to survive.

'Cause everytime we touch,
I get this feeling.
And everytime we kiss,
I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last.
'Need you by my side.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0