6 månader.

Alltså tiden har gått så sjukt fort.
Känns som att de ba va för nån månad sen allt det här hände.
Minns först smsen jag fick av dig.
T-Hej, vad händer ikv?
I- Ja du inte mkt, ska väl pluggla lite, sjdå?
T- Ne jag undra bara om du vill se en film?
( mitt hjärta gjorde typ en trippel volt)
I- Ja visst kan vi de.
Jag minns då jag skulle gå och möta dig, har aldrig pirrat så mtk i min mage. Sen när vi satt här i soffan, och jag viste inte vart jag skulle ta vägen.
Sen då du tog min hand, de va helt klart den lyckligaste dagen i mitt liv.
Till min underbara Tobias

You're just too good to be true;
Can't take my eyes off of you.
You'd be like Heaven to touch;
I wanna hold you so much.
At long last love has arrived,
I thank God I'm alive.
You're just too good to be true;
Can't take my eyes off of you.


And I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and the words don't rhyme
And I know when I die you'll be on my mind
And I'll love you always.



Ja jag va och vaccinerade mig mot grissjukan i torsdags. Och de va typ de värsta jag har gjort. Fick feber och kna fortfarande itne röra min arm. De är helt sjukt.
Har även fått det andra brevet nu, operation den 8/12. Ben nr 2 den här gången.


Jag kan fortfarande itne sluta le och va super glad för våran vinnst förra helgen. Helt jävla sjuuuukt. Har tyvärr itne fått in några bilder än men de kommer.
Här är filmerna iaf :)
http://www.youtube.com/watch?v=no-kGoCB9ds&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=mj-fnGKntbA&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=U3-Vtf3aWrY&feature=player_embedded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0