Guuld!!!

Helt sjukt så bra vi va i helgen, är så otroligt stolta över mina gymnaster.
Jag trodde att vi ba for det och skule leka lite, typ halft skämma ut som men så blev det verkligen inte.
Jag kännde redan efter att vi körde hopp att de här skulle sluta bra.
Och jajemen, guldet blev våååååårt :D

Jag blir så sjukt less på folk som inte kan skilja på ditt och mitt. Varför ska man ta saker av andra?
Vill man nu så gärna ha de så kan man gå och köpa de själv, och har man inte råd så synd för den. Men man ska fan inte gå och ta av nån annan som kanske slitit för att få de man vill ha.
Sakffa ett liv!!!


Svartsjuka är bara rädsla att förlora den man älskar

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS till guldet! Jag blev så himla glad för er skull när jag fick höra :) Hörde även att du dragit ett tungt lass med att fixa saker inför resan. Vad duktig du är! KRAM

2009-11-16 @ 13:40:41
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0