Hej det är polisen.

Ja inatt fick ja de konstigaste samtalet. Vid 3 tiden i natt ringer min mobil och jag känner itne igen nummret men svara en då. Då hör jag en konstig röst som säger:

P- Hej det är polisen, vi skulle vilja prata med jenny!
jag- Ehh jag är inte med nån jenny.
P-Nehe, men är inte de på (nån väg sa han) och sen holmsund.
Jag- Jo jag bor i holmsund, men jag heter itne jenny.
P-Men har du nån syster som heter jenny?
(vid det här laget börjar polisen låta jätte sur och less)
Jag- Ne jag har ingen syster som heter Jenny.
P- Men vi har kollat upp i vårat register och det här ska vara jennys nummer.
Jag- Ja men alltså jag heter inte jenny och det här är inte hennes nummer!
(jag börjar bli sjukt irriterad på denna trögfattade personen)
P- Men visst är du i sävar nu?
Jag- Nej jag är inte i sävar jag är inne i Umeå.
P- Men alltså snälla du om de nu är jenny jag pratar med så gå och öppna dörren annars kommer vi ändå att öppna den på något annat sätt. Så kom bara till dörren nu.
Jag- Men snälla jag är inte i sävar så jag kan inte komma och öppna dörren. Ni måste prata med fel person.
P- Jaja.
Sen la han bara på.

JAg vart sjukt paff efter de där och kunde typ inte somna :P MEn annars va kvällen igår sjukt trevlig :)

Deppar fortfarande över att Rabih åkte ut ur idol i fredags :(


Hare bra, simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0