Back in town

Ja nu har jag kommit hem från stugan, varit där sen i lördags. Otroligt skönt har det varit, även fast vädret inte varit de bästa. Har fått en otroligt stor gädda, 7 kilo vägde den men va fet som ett as.
Jag har också fått en rödning, den slapp just när jag fick upp den så snabb som jag är så körde jag ner handen i hålet och fick upp den :)
Sen efter några dager kom min kära toobiie också till stugan så man fick va me han :) Vi har kört skoter ba tagit de lugnt.

Men nu ska jag sova så jag är pigg och kan va me jossaaa imorrn :D

Hare bra, simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: jossa

precis, jag hoppas du är riktigt utvilad idag!! :D

2010-03-11 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0