En ny vecka

Ojoj va sliten jag är efter helgen. Och ändå har jag varit nykter.
Men helgen har ändå varit bra, Maries kalas blev väldigt lyckat. Hade otroligt trevligt. Hann även gosa lite me sam :)
Fast måte ju säga att jag och hanna hade fulltupp där ett tag :) Men allt för att marie skulle få en lyckad kväll.
Men nu så har jag blivit sjuk Halsont och feber. INTE okej.

Sen så har jag läxorupp till öronen, tur att vi har lov snart :) MEn har varit duktigidag och gjort bort en del.

Mamma kom hem häromdagen och hade köpt en mössa till mig.
På den stog de I <3 tobe :) sjukt guligt :P ska lägga upp en bild på den sen .
Sen vaknade jag inatt av att jag fick ett sms, va från min toobiee. Och det va typ det gulligaste jag läst :]


Jag och systeryster. Vi fick order av Steken att vi skulle va lika klädda i lördags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0