Polispolis potatisgris

Nu har jag kommit fram till vad jag vill bli när jag blir stor:
Kriminalare!
Är sjukt taggad och inne på de just nu. känner att de är mitt kall liksom.
Hanna och mamma höll på strypa mig igår för att jag satt och försökte reda ut mordet på ersboda och förstå vad som hänt :P Älskar även alla kriminal serier mm. Tror att jag lyckas ganska bra inom de, eller ja konditionen kan ju krångla lite. Johan Falk är ju min idol. Men efter dagens föreläsning så tror jag att jag ska testa.
Hann  även tappa min väska under dagens föreläsning, men de är lugnt nu den är återfunnen, och ligger trygt bredvid mig nu! :)
Har även kommit på att blogg är kanske inte riktigt min grej, jag har int tid att skriva flera inlägg per dag. Är glad om jag hinner få ner några ord nån gång i veckan. Men måste väl ta tag i de här :)

Hare bra simma lugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0