When I was i little bitty baby my mama would rock me in the cradle

Ja nu liggar jag i Tobas soffa och väntar på att han ska vakna. Jag förstår inte hur den människan kan sova så otroligt mkt. Men han  är ju otroligt söt när han sover :]
Alltså gårkvällen blev ju helt kanooooon. Shit så roligt jag hade, de va sjukt länge sen vill jag lova. Mkt sång dans och prat erbjöd kvällen.  A jag är suuuper nöjd med kvällen. :) Fast jag skulle kunna strypa dom som har kommit på de nya systemet på ultrabussarna, fick lov att gå hem igår!

Idag blir det nog bara att ligga här i soffan med nån film, även fast jag skuller behövt plugga men är lite små sliten. Och då får man faktiskt bara ligga i soffan hela dagen ;P
Ikväll blire midda på Droskan, mormor aka. Gummpan fyller ju år. Så de ska bli smarrigt, toba lär väl inte äta nå på hela dan bara för att han ska kunna äta mkt ikv ;)

Och en väldigt rolig nyhet är att den 3 maj ska jag ätligen få mina tänder :D Yeey!

Hare bra, simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0