Besiktning

Oj vilken dag.
I morse va jag som sagt och besikta min lilla gubbe. Han gick tyvärr inte igenom :( Vilken inte va så förvånande, men va jag blev förvånad över va att de bara va yttre styrlederna fram som behövde bytas, eller dom glappa.
Sen efter de for jag och Toobiiee och gymma och efter de drog vi hem te holmsund.

Jag sätter mig då vid datorn och inväntar min lektion, och jag kollar runt lite näär jag ser att jag fick 16/18 på duggan jag hade igår. Sen börjar lektionen och läraren börjar babbla och säger sedan de blev ett fel på duggan igår så maxpoängen är 16 ist för 18. Shit alla rätt på första matte duggan de är inte illa :P Men lär ju itne gå lika lätt framöver :P

Min Toobiie har farit till sin kära kompis Larsson så han låna mamma cykel. Han ringer sen 5 min efter han farit och sagt att han råka låsa cykel. Och de sista jag sa innan han for va:
Lås inte cykeln me de vanliga låser för de går itne att få upp, utan ta de som ligger i korgen!
Men ikket att han kom ihåg de :P

Aja nu sitter jag och väntar på att idol ska börja :) Taggar även till morgondagens bodycombat pass :D Yey.


Hare bra simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0