Blandat

Ja nu har de ju gått en vecka i skolan. Och de går väl bra, men lite små drygt. Somnar nästa ibland och har lite små problem med dataprogrammen menmen annars rullar de :P

Va coh tränade gymnastik i torsdags, va väl första gången på 2 år jag tränade de. Kan ju säga att jag inte kunna gå på hela helgen :P Men skönt va de. Men upptäckte även att mina ben inte pallade de, så igår på träningen våga jag typ inte köra för jag viste vilken smärta jag skulle få sen. Så tror jag måste lägga gympa  karriären på sidan, igen! :( Ska träffa läkaren snart och ska väl se vad han har att säga.

Helgen har bjudit på bastu, hälsat på anna matte och sam :) sen bjöd min söta toobiiie ut mig på midda. Otroligt trevligt.
Ja nu är det en ny vecka och vi får väl se va den erbjuder.

Ha det bra, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0