Bodycombat

Bodycombat passet igår va sjuukt roligt, dock väääldig jobbigt. Och de känner jag ju idag, min träningsvärk blir bara värre och värre :P Men måste nog gå fler gånger på dom passen jag rekomenderar de verkligen.

Idag så for jag en snabb vända ner på stan för att köpa lite saker. Blev lite smink och ett par träningsbyxor. Nå mer kan jag tyvärr inte köpa eftersom jag är en fattig student och måste spara pengar så jag har råd att åka ner till skolan sen i oktober.
Men nog om de efter stan tänkte jag tvär fara förbi Jossa och Tilda för att sen fara hem och plugga.
Tror ni de blev så? Nej
Medans Jossa duscha så låg jag och lyssna på när Tilda försökte prata för mig sen bytte jag kläder på henne. Efter de for vi och åt sendan babyproffsen för att inhandla några saker te Tilda. Och medans vi va där tänkte jag att vi kunde svänga förbi min systers jobb och köpa lite saker plus att hon skulle få gosa lite me Tilda. Så där blev vi ju längre än väntat.
Efter de kom vi på att vi skulle tillbaka till babyproffsen för att Tilda behöver en overall te vinter. Men de hade dom ju inte så då insåg vi att Jossa behövde nya skor. De va verkliiigen behövligt! :P
Men efter de va vi klara och for hem igen. Då inser jag att klockan är halv 4.
Och jag som skulle tvär hälsa på :P Kom dit kl 12 tror jag. Så för min del blev de inte alls mkt plugg idag.

Nu ligger jag i sängen efter en kväll i soffan framför tvn :)
Imorn får vi ser vad dagen har att erbjuda, kanske blir ett gym pass eller så :)

Hare bra, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: jossa

hehe de var iaf kul att hänga med dig :D

2010-09-26 @ 02:09:38
Postat av: Ida

Ja du måste följa me nån gång :)

2010-09-30 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0