Första tentan.

Tänkte kliva upp tidigt i morse och gå en promenad innan tentan. Men blev itne förään vid 7, fast de är ju ändå rätt tidigt och när jag först vakna va de på tok för kallt ute :P Så där vid sju va de ju bara nån minus grad :P Efter de blev de lite frukost och sen tenta.
Ja de gick väl rätt okej tror jag, så nu är de bara att vänta på betyget. Fast nu så här efteråt är man rätt tom i huvudet av allt tänkande i morse. Är inte nyttigt att räka sån matte så tidigt på morgonen :p

Nu vet jag inte alls va jag ska göra, känns inte så värt att öppna nå skolböcker nu. Tror de blir att glo på tv:n hela dagen :) Mycket trevligt.

Hare bra, simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0