Klackarna i taket :)

Ja idag har jag då haft min första dugga. Ibörjan känndes de ju skrattretande lätt, men sen när jag börja närma mig dom sista frågorna vart de ju betydligt mkt svårare. Men jag svarade på allt så man kan ju hoppas att man klarar de :)
Resten av dagen har jag haft lektion mm.

Nu sitter jag här och väntar på Vanya sen ska vi dra å hämta sara. Sen är klackarna i taket hos Sara :)
För ikv äre party party.
Vilket va 700 år sen för mig känns de som. Har inte haft tid å dricka känns de som. Men ikv ska jag äntligen få roa mig :)

Ne nu ska jag ta och göra nå vettigt :)

Så här blev min nya frilla- Inga bilder från förra helgen idag heller :P


Hare bra simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0