Läkaren

Ja imorse va jag hos läkaren för att kolla mina ben igen. De har ju som sagt inte blivit bättre efter alla dessa operationer. Så nu ska jag kolla upp om de va ett blodkärl i i knäet som itne fick tillräckligt med plats och sen ska jag även tryckmäta de andra musklerna i vaderna. Hoppas verkligen att dom kan hitta va som är fel, för nu börjar jajg bli otroligt less. De har gått ca 5 år sedan jag va hos läkaren första gången.
Men han är ändå snäll som gör typ allt för att hjälpa mig och att de ska bli bra.


Nu ska jag ta och plugga lite matte eftersom jag har dugga imorn. Känns väl inte så där jätte kul att jag måste göra den på kvällen men men.

Oj vilken rolig helg jag har haft :) Eller fredan va trevlig, men lördan va väl liiiite sämre, va väl sängliggandes till kl 3 typ :P

Hare bra, simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0