Min lilla bil

Ja idag skulle jag fara me bilen te simon som skulle hjälpa mig att fixa den. Så igår chansade vi och beställde delarna vi trode att de va. Så idag skulle jag stressa på lunchen att fara och hämta dom sen fara och lämna bilen. Men som tur så la ena servern ner när vi hade lektion så vi fick sluta en timme tidiare så blev ingen stress :)
Så nu är min lilla gubbe snart fixas. Toobiiie är där nu och ska hämta den :D

Imorrn är de ingen skola. Yeey :D:D Då blir de nog en sväng förbi stan för att se om nå kläder :)

Satt och kolla igenom gull toobiiies bilder och hittade nå sjukt fula bilder som ni nu ska få se.
Dessa är från höstfesten tror jag.

Början av kvällen :P vs. slutet av kvällen ;)



Söt Maja :)



Här va en otroligt hemsk bild. ;P


Vet inte vart den här bilden är tagen, eller vad jag har på mig :P



Kom att tänka på att de va väääldigt läng sen jag hade med nån bild här. Tycker det är as tråkigt utan bilder, men ändå så lägger jag så sällan in några ;P

Hare bra, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Snygga bilder gumman :P



Men då ses vi på måndag vännen!



Kram Maja

2010-10-01 @ 16:10:22
Postat av: Ida

Haha tackar :)

Ja de gör vi :)

Kram

2010-10-01 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0