En fantastisk helg som vanligt :]

Ligger nu ute på baksidan i bikini! :O och solar :) Otroligt varmt och skönt är de, hann till och med somna en stund ;P Tror de blir en kopp kaffe snart så man orkar plugga lite senare, vart rätt tidigt i morse.
Imorrn smäller de, taggad till 1000 är jag :D

Helgen har varit kanon. Fredag tillbringades med sara och jman kom förbi en sväng :) Sen drog vi ut på krogen, men vet inte riktigt va vi gjorde hela kvällen, satt mest ba vid ett bord.
Lördag begav jag mig till Bgm :) Sjukt trevligt och mysigt. Blivit mkt film lite plugg och en uppfriskande promenad. Även städat en bil :P  Blev kvar där till i morse, hade nog varit kvar längre om jag inte haft saker inplanerat :(

Hare bra, simma lugnt.



:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0