Ikea

Oj har inte haft tid att blogga. I fredas så hade jag massor att göra. Jag hade prov, tvättade, bytte i sängen, bytte däck på bilen och sen hade jag lektion.
Sen på kvällen fick jag besök och vi for ut till stefan och marie och grattade stefan.
På lördag blev de upp tidigt för att sedan fara ner på ikea :) Kan ju säga att de va nån som va lite småless i slutet ;P Men de gick ändå bra :) Har lite bilder men hittar tyvärr inte sladden till datorn så som får jag he in imorn om jag kommer ihåg. Sen när vi kom hem vare ba vidare till bygdsiljum för att börja bygga ihop allt som inhandlats. Söndagen fortsatte vi med de vi inte hann :)
Sen vart de filmmys på kvällen.

Idag har jag bakat sockerkaka som jag tyckte blev jättegod :P Har även fått gosa me tilda och träffat Jossa :D
Sen skulle sara fara och ta ut pengar och duktig som hon är lyckades hon ta ut 1000 kr ist för 100 ;P
Efterde for vi hem hit och byggde ihop min byrå som jag köpte, blev riktigt fiint. Sandra hägde också me men hon va dj :)

Nu känner jag att sängen väntar på mig. Imorn är ju en stooor dag. Min älskade syster fyller år :D

Hare bra, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0