Påsk

Har haft en helt underbar påskhelg :) I torsdags va jag som sagt i bygdsiljum på midda, sen fredag för jag Hanna och Anton till stugan. Satt ute i finvädert heela dagen, försökte även fiska lite men gick inge bra för mig så gav upp rätt snabbt :P
Lördag kom moster plus familj och mormor så klart till stugan så vi fick trivas och trängas lite grann :D Mkt trevligt även om de kan bli lite livat kring oss, sen fick ju jag också ett trevligt besök :]
Söndag blev de krattning och solning och sen på kvällen andra trevligheter :) Igår va en rätt så tung dag, låg mest ba i sängen :P
Sen på kvällen va jag me min älskade sara, såg en rätt så bra film
Charlie st. cloud, eller den va mest ba bra för att Zac Efron va me ;P



Idag har jag varit och tränat gymnastik, sjukt roligt men kan ju lova att jag får sota för de. Känner redan att benet tar död på mig :S Och träningsvärken imorn kommer nog inte va att leka med :P
Men fick ett telefonsamtal ikv som lättade upp allt. Känner mig så otroligt glaad just nu :D Typ som att jag svävar på moln ;)

Nej nu måste jag sova, ska på utbildning imorgon, känns lite halv tungt :P

Hare bra, simma lugnt

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0