Tattoo nr 2 :D

Japp i dag va jag och gjorde min andra tatuering. Och jag blev suuuper nöjd, va lite osäker igår men nu ångrar jag inte att jag gjorde den :D Gjorde lite små ont men de vare värt!
Bilden är inte så jätte bra, men kommer komma en när den läkt och inte är så svullen :)



Sen idag/kväll har jag varit och snackat på umeå energi för nå tjejer som går i nian, sen kollade jag på när dom spelade curling och efter de blev vi bjuda på midda. Och de tackar man ju inte nej till ;P

Nu är de hockey för hela slanten sen blire lite plugg och sen sängen :D

Hare bra, simma lungt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas du hejade på SAIK.

Snygg tatuering gumman!

2011-04-12 @ 22:18:13
URL: http://Sofia-Widmark.blogspot.com
Postat av: Ida

Sv: Ja klart jag hejja på dom!

Taack :)

2011-04-12 @ 22:43:17
Postat av: Daniel

Snyggt :)

2011-04-13 @ 08:51:23
URL: http://spontant.se/daniel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0