Gran canaria

Har inte skrivit på ett tag, men har varit så mkt.
Familjen Vidmark for utomlands för fösta gången förr veckan. Och oj så bra vi hade de, plus att jag tyckte vi skötte oss rätt bra :) Vi solada, badade, va på ett vattenland och kollade massa affärer :) Otroligt roligt hade vi. Lite små bruna nu, men va ju inte jätte kul att komma tillbaka till sverige och snö. Nu sitter man bara och väntar på sommaren :)
Sen fick vi ju världens överraskning när vi kom hem. Eller jag fick ju min redan när vi hoppa av planet :] Riktigt paff blev jag ;)



Ja sen när vi kommit hem så forsar de ba in jobb för mig, nu vill vist alla att jag ska jobba för dom :) Men håller mig nog till umeå energi. Även vill dom att jag ska va med på massa saker och prata för folk mm :)

I måndas va jag och tog blodprov för nån undersökning typ, jag är inget stort fan av nålar :/
Sen igår va jag och träffa en smärtläkare, och de va väl ett litte annorluda besök kan jag ju tycka. Men satan så han gjorde illa mig :( Sen känns de kanske inte så kul att va 19 år och måste börja äta medicin varje dag :/ Plus att jag måste köra TNS på benet också, som ger små elstötar.  Menmen that's life.

Nu börjar de närma sig för tatueringen också :D

Hare bra, simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Daniel

vad var det för överraskning då? :O

2011-04-07 @ 20:35:03
URL: http://spontant.se/daniel
Postat av: Ida

Sv: Haha de du ;)

2011-04-07 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0