2 dagar kvar

Ojoj, började med men labb i ellära vid 8 i morse och tänkte att jag skulle vara klart vid lunch. Men de tog längre tid än väntat, blev klar vid 4, riktigt drygt att sitta vid datorn och räkna hela dagen.
Fast jag har ju hunnit vara till tandläkaren också. 370 kr fattigare av att vara där i 5 min :/ helt otroligt va dyrt saker kan vara. Men jag hade iaf bra tänder och inga hål :D

Nu börjar jag verkligen längta till värmen, och bara ha de lugnt och skönt :)

1 december idag, vilket innebär att julkalendern har börjat :D Yey, och det är inte långt kvar till julafton, även om man kan tro att de är månader kvar till dess.

Ne nu måste jag försöka ta mig till duschen sen krypa ner i soffan :)

Hejhej


Jo kom på att jag har ju fått en komentar från en anonym som undrar om jag ska lägga ut nån bild från rökfykningen. Men kan säga att de kommer aldrig att hända :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0