Nu smäller det.

Glömde att blogga igår, blev så himla mkt. Börja med att jag nästan försov mig till jobbet, sen stressade jag hela dagen. Jag är ju så snäll så jag säger ju ja till allt dom frågar om. Så mitt schema va rätt pressat igår :P
Sen kom stefan marie och erik på middag :) Även Hanna och Anton.

Är helt död idag, har vaknat var 3:e minut inatt tror jag. Plus att joel har haft massa saker för sig inatt, bland annat tänkte han riva ner min försterbräda för att nån satt där enligt han :P Idag blir det att packa det sista och sen bara ta de lungt för nu är det bara 6 timmar kvar tills planet lyfter :D Yeeey.

Måste säga grattis till värdens bästa mamma som fyller år idag! :)


Hejhej ha det så bra här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0