Halloween

Oj vilken helg :)
I fredas skulle jag och sara bara ta de lugnt, vi tänkte spela lite mario och dricka lite vin. Men de sluta me att vi for på fest. Och vi fick veta att man skulle va utklädd så vi drog på oss lite grejer och for. Men när vi väl kom dit va itne en jävel utklädd, fast de va kul ändå :P

Lördagen började trögt, sen blev de midda hos sara med petra jossa och lilla tilda :)
Sen vart de förfest hos petra och marcus, mkt trevligt. Efter de drog vi på olles, där de itne va allt för kul, förutom häst tjejen ;)

En helt okej helg helt enkelt :)

Nu har jag och joel bokat utlandsresa också!!! :D Den 3 december åker vi, och jag är sjukt taggad


Iveckan är de bara pluggplugg och åter plugg, är nämligen tentavecka. Så nu ska jag fortsätta.

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0