Maskerad

Ja i fredas så fick alla sluta typ innan 2 på jobbet, förutom jag och robin. Vi skulle egentligen bara fara och tvärbyta en sak, men de blev mer jobb än vi väntat så slutade inte förrän 3 typ. Men en timme tidigare iaf :)
Sen blev de raka vägen till bygdsiljum och börja klä ut sig. Jag va tingeling och Joel va Vanheden från jönssonligan. Han va inte vacker men sjukt likt :P
Sen resten av helgen har vi bara legat i soffan och tagit de lugnt :)

Idag börjar vi med nya kurser men givetvis har dom inte registrerat oss på kurshemsidan så jag kommer inte åt mina lektioner :/ De känns ju inte så himla festligt.
Men nu har jag fått in en kurs, men då tar jag mig inte in i "klassrummet" så kan ändå inte se... Måste ha blivit nå fel me min dator, jag som hatar datorer varför ska de här då hända mig?

Ne nu måste jag ta och ordna upp dehär.

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0