Trött tröttare tröttast!

Har haft en underbar helg ute i Jockes stuga. Helt fantastiskt mysig hade vi de med fiske grillning bad och bastu :)
 
Idag efter jobbet så for jag och jocke iväg och tittade på en lägenhet på tomtebo, men kan ju säga att de såg inte alls ut som på bilderna. Så de va inte nått för oss tror jag, på tok för mkt att fixa plus att vardagsrummet och köket va på tok för litet. Men vi får titta vidare :)
 
Ska snart ta och hoppa isäng för väckaren ringer 02.50! Då ska jag försöka få upp jocke ur sängen sen ska vi iväg och jobba!
Känner på mig att morgondagen kommer bli otroligt lång, plus att jag ska stå och prata för energi för tjejer!
 
Hejhej,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0