Lägenhet :)

Fick erbjudande om en lägenhet förra veckan, så jag va och kollade på den igår. Och det slutade med att jag tog den. Så första juni flyttar jag, känns lite konstigt att bo själv men :) 
Längtar till jag får fixa till den, och hoppas att dom tapetserar om den åt mig :)
Va även hos läkaren igår, dom sa att troligtvis är det en nerv i benet som spöka och de kan bli bättre om jag opererar. Men jag vet inte om jag vill. Känns inte så kul att ha ett ärr från fotleden och upp efter halva vaden. Men jag ska ta och fundera på det ett tag!?
Idag va jag och fixade till min tatuering, minns inte att de gjorde så sjukt ont. Men de är värt det, hoppas jag iaf :P
Ska lägga upp en bild senare, men just nu är den inte så fin.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0