Min helg

Ja glassen som jag gjorde blev faktiskt bra, smaka helt okej :) Och ett stort plus va ju att den va laktosfri.

I fredas kom underbara Joel hit, vi for och såg en gång i phuket. Gu så bra den var, har nog aldrig skrattat så mycket. Rekomenderar att ni ser den.
På lördan va vi ute heeela dagen och hade det så mysigt i solen. Vi fiskade, körde skoter och lekte med alla små barnen :) Helt perfekt.
Sen på kvällen for vi till joels syster och hade det trevligt med massa folk.

Annars har det inte hänt så mycket, pärlan är nu klar för besiktning. Nästa onsdag så det är bara att hålla tummarna att den går igenom u.a
Vilket jag skulle bli förvånad om den gjorde :P

Och snart ska jag se dh!!!! Iiihh vad jag har längtat efter det. Ska mysa ner mig i soffan med lite te och en filt. Ett bra avslut på den här dagen.

Fick också ett brev från min läkare i fredas som inte va så jätte kul kanske, men vi får se hur det blir.

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0