Tatuering

I fredas va det tjejkväll hos petra :) Riktigt trevlig hade vi, eller iaf jag. Vi drog ut på allstar där man träffade många gamla kompisar :)
Lördag och söndag satt jag mest ute i solen.
Förra veckan ringde jag till Portroyal tattoo och frågade om dom kunde fixa till min tatuering på höften. Så nästa tisdag smäller de :) Riktigt roligt ska de bli! Kanske lägger till en blomma, men får se :)
Nu är jag äntligen klar med kemin, så nu väntar bara tentan på lördag och ex-jobbet sen är jag helt klar med skolan!! De ska bli helt underbart, tror nog ingen förstår hur skönt det känns. Tror nog aldrig att jag kommer sätta mig i en skolbänk igen. Men man vet ju aldrig :P
Nu ska jag se Maria Wern och sen sova så man orkar sig upp till jobbet imorgon.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0