Ett år!

Förra veckan så firade jag och Joel 1 år! Kan inte fatta att tiden har gått så fort, känns som att de va nyss vi träffades :)
Så i lördags for vi på boda borg med Nils och Sandra och hade det jätte trevligt, sen på kvällen hade vi en riktigt mysig middag :) <3 Han är ju för underbar min Joel, han kom hem med en blombukett på fredagen också!
Igår va de ju som sagt valborg. Den tillbringade vi hemma hos Jonas och hade riktigt skoj, med lekar och sånt.
Det har varit en helt lyckade helg kan man säga.
Och nu är det precis en månad kvar tills jag flyttat!!! :D:D:D Och går ut skolan får inte heller glömmas!! ;D
Nu ska jag vila så man orkar jobba imorn, tur att de är en kort vecka :)
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0