Flytt och examen

Oj nu händer det mycket. Det är lite kaos här hemma, jag håller på att packa ner alla mina grejer. För imorn smäller det då flyttar jag in till stan :D Har börjat packa in sakerna i bilen, eller bilarna kanske man ska säga. Tur att vi har 3 st förtillfället, annars hade vi fått göra ett x antal gånger fram och tillbaka.
Så ikväll är det sista natten jag sover i mitt "flickrum".

Igår tog jag min examen också, vilket känns så otroligt skööönt, inge mer skola!! Äntligen är jag drifttekniker, men måste ju säga att dom här 2 åren har ju bara runnit iväg.
Hade en jätte fin present som väntade på mig igår när jag kom hem, nämligen en tv!!! :D

Nu ska jag försöka packa det sista sen få mig lite sömn.
Kanske ska nämna att jag köpt en bil också ifall att jag inte sagt de :) Min första egna bil! :)

Hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0