Hinner knappt med

Det är lite mycket nu, därför har jag inte hunnit blogga så mycket.
Har i alla fall fått en tid för operation, och jag är så äckligt nervös.

I veckan är vi djurvakt åt jockes syster. En katt, en hund och några fåglar. Kan bara meddela att jag är otroligt less, förstår inte hur dom står ut med det här livet varje dag. Katten är helt tokig å springer omkring, hunden ylar och gör nå konstigt me näsan hela tiden plus att när man är ute och går kan den helt plötsligt bara lägga sig ner på marken och vägrar kliva upp.
Ja som ni hör så är det en del nu.
Jag har haft beredskap i en månad nu känns det som, ne men inte riktigt men nu är jag äntligten fri från det ett tag.
Nu är dom även klar i lägenheten så nu är det helt nya tapeter och allt :) De blev hur bra som helst, längtar tills vi flyttar hem och får börja sätta upp lite grejer på väggarna :)

Nu ska jag ta en promenad med hunden.

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0